Odpowiedzi

2009-12-10T15:40:57+01:00
Ludzie !!!
Chcecie mieć dobrą formę, świetną figurę a w dodatku plusy u swojego faceta z WueFu??? Uprawiaj siatkówkę możesz mieć to wszystko za niewiele czasu spędzonego przy treningach !!! xD
2009-12-10T15:41:04+01:00
Graj w siatkówkę będziesz zdrów
graj w siatkówkę i tyle
graj w siatkówkę bo to świetny sport
graj..... i wyćwicz główke ( xDDDDDDD)
to serio głupie zadanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:41:52+01:00
W siatkówkę grasz zawsze siłę i rozum masz!

Liczę na naj... :D:D:D
1 5 1