Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:08:14+01:00
` Hej Jusia.! ;p
` To ja Wiola.P.! ;p
` Pozdrawiam.! ;*
` I życze Ci szybkiego powrotu do zdrowia.! ;) ;**
Krucjaty-wyprawa krzyżowe,podejmowanie w 11w. do 13w. dla odzyskania Grobu Chrystusa w Jerozolimie z rak Muzumansw.
4 4 4
2009-12-10T16:13:53+01:00
Określenie zbrojnej wyprawy średniowiecznego rycerstwa celem wyzwolenia Ziemi Świętej spod panowania Saracenów albo też określenie jakiejkolwiek wyprawy lub wojny prowadzonej przez chrześcijan przeciwko wyznawcom innej religii (np. islamu) lub heretykom (np. albigensi).Dwie ostatnie krucjaty (1248-1254 i 1270), zorganizowane przez króla Francji Ludwika IX Świętego, na Egipt i Tunis zakończyły się niepowodzeniem.

Tylko tyle udało mi sie znaleść. ;))))
3 3 3