Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:59:29+01:00
64-4=60
60:3=20<---- tyle lat mial starszy syn 4 lata temu.
20+4=24<-----wiek starszego obecnie
24:3=8<------- wiek młodszego syna.
Ojciec ma 64 lata, starszy syn ma 24 lata, a mlodszy syn ma 8 lat
2009-12-10T15:59:34+01:00
64-4=60
60÷3=20
60-20= 40
4×3=12
20-12=8
8+40= 48
64-48=16

Ojciec ma 40 lat, młodszy syn 8, a starszy syn 16 lat.
2009-12-10T16:20:15+01:00
64-4=60

60/3=20

20+4=24

24/3=8

Odpowiedź:
Ojciec ma 64 lata,
starszy syn ma 24 lata,
młodszy syn ma 8 lat.