Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:49:39+01:00
Nasza ZIemia dusi zanieczyszczeniami ,które po sobie pozostawiamy. Jeśli będzie tak dalej nasza Ziemia poprostu nie wytrzyma presji i skończy się nasz żywot.Ludzie przyszłości pewnie nie poznają naszych uczuć,trosk i innych uczuci ,ponieważ wszystko zacznie się parawdopodobnie od początku ,a ludzki mózg zacznie znów długą drogę zanim stanie się takim jaki posiadamy dziś.
7 4 7
2009-12-10T15:55:39+01:00
Za kilka miliardów lat, ma nastąpić wielki wybuch słońca w Historii Wszechświata.

1. Gwałtowne trzęsienia ziemi
2. najpierw kula zacznie powoli pękać
3. zacznie się odłamywać na 2 kawałki
4. wewnątrz skorupy pojawi się wulkan
5. oceany zaczną się podnosić o 2 km, zalewając miasta
6. Nasza planeta zacznie przyśpieszać krążenie i nastąpi to już niedługo.
7. Słońce wybuchnie w oślepiających promieniach UF.
8. Wnętrze ziemi zacznie od tyłu zamieniać się w Proch.
9. Po czym proch opadnie na dno Kosmosu i będzie wędrowało nieskończoność.
10. Słońce będzie starało się zregenerować i nastąpi to
za biliard lub więcej lat ŚWIETLNYCH.









Ta zagłada zacznie się 2012 roku 12 Grudnia.
5 3 5