Połacz pary organizmów, których wzajemne odziaływanie określisz jako pasożytnictwo.

1. mysz
2. huba
3. grzyby
4. kanianka
5. tasiemiec

a) koniczyna
b) pies
c) myszołów
d) korzenie drzew
e) jabłoń

Połącz strzałkami pary organizmów, których wzajemny związek to mutualizm.

1. glon
2. groch
3. pantofelek
4. tasiemiec
5. ukwiał
6. termity
7. mszyce
8. małż

a) różanka
b) biedronka
c) grzyb
d) chlorella
e) bakterie brodawkowate
f) pies
g) pierwotniaki
h) pustelnik

2

Odpowiedzi

2009-12-10T15:48:59+01:00
1. mysz c) myszołów
2. huba e) jabłoń
3. grzyby d) korzenie drzew
4. kanianka a) koniczyna
5. tasiemiec b) pies
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:01:44+01:00
Zad.1
1. mysz -c) myszołów
2. huba-d) korzenie drzew
3. grzyby-e) jabłoń
4. kanianka a) koniczyna
5. tasiemiec-b) pies
zad2.
1. glon-c) grzyb
2. groch-e) bakterie brodawkowate
3. pantofelek-d)chlorella
4. tasiemiec-f) pies
5. ukwiał-h)pustelnika
6. termity-g) pierwotniaki
7. mszyce-b) biedronka
8. małże- a) różanka











9 4 9