Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:00:48+01:00
36-wiek eweliny
x-wiek basi

36=2(x-(36-x))|:2
18=x-36+x
18+36=2x
54=2x
x=27
odp:Basia ma 27 lat :))
2009-12-10T16:07:02+01:00
36 wiek eweliny obecnie
x-wiek basi

36=2(x-(36-x))
36=2(x-36+x)
36=4x-72
4x=108 /:2
x=27

Odp: Basia ma 27 lat.
2009-12-10T16:08:49+01:00
2(x-[36-x])=36 / dzielisz przez 2
x-36+x=18
36+18=2x
x=27

Odp. Barbara ma 27 lat.