Odpowiedzi

2009-12-10T15:47:25+01:00
Kościele, przy pielgrzymkach świętych, obok mnie (czuwa nademną), Duszy
2 3 2
2009-12-10T15:47:34+01:00
Każdej chwili. Ponieważ, Pan Jezus obecny jest we wszystkim i ma moc, pozwalającą czynić cuda. Z tego powodu staram sie być zawsze przygotowana na spotkanie z NIm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:50:52+01:00
Wierzę, że mogę spotkać się z Jezusem w raju.1 Odp..
Więrzę, że mogę spotkać się z Jezusem w czasie świąt.2 Odp
Wierzę, że moge się z nim spotkać w komuni świętej.3 Odp
Więrzę, że mogę się z spotkać z Jezusem w sakramęcie spowiedzi świętej.Odp4
Wierzę, że mogę spotkać się z Jezusem w czasie modlitwy 5 Odp
Wierzę, Ze mogę się spotkać z Jezusem w Ewangeli Odp 6

Masz 6 Odp wybierz tą, która najbardziej ci się spodoba.