Odpowiedzi

2009-09-06T15:49:48+02:00
A) 12[km/h]= 12 * (1000/3600) = 3 i 1/3 [m/s]
b)120[m/min]=120 * (1/60) = 2 [m/s]
c) 3[km/min]= 3 * (1/ 1/60) = 180 [km/h]
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T16:11:59+02:00
12km/h = 12 × 1000/3600 = 3.3 m/s
120 m/min =120 × 1/60 = 2m/s
3km/min = 3 × 1/ 1/60 = 3/1 × 60/1 = 180km/h
2009-09-06T16:22:25+02:00
A) 12[km/h] = 3,61111111111111 [m/s]
b)120[m/min] = 2 [m/s]
c) 3[km/min] = 180 [km/h]