Wpisz odpowiedni znak: <,=,>
a)84cm 9dm
3m 4cm 3040mm
5km 4999
9001m 9km
2km 99 009cm

b)13dm 6cm 2m
45cm 4dm 5cm
365mm 37cm
999m 1km
8cm 5mm 80mm

c)65s 1min
4min 250s
320min 5h
3600s 1h
2h 7100s

d)2kwadranse 30min
7min 10s 410s
85min 1h 20min
61s 1min 2s
2doby 14h 62h

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T15:49:48+02:00
A)84cm < 9dm
3m 4cm = 3040mm
5km ? (jednostki brak) 4999
9001m > 9km
2km > 99 009cm

b)13dm 6cm < 2m
45cm = 4dm 5cm
365mm < 37cm
999m < 1km
8cm 5mm > 80mm

c)65s > 1min
4min < 250s
320min > 5h
3600s = 1h
2h < 7100s

d)2kwadranse = 30min
7min 10s < 410s
85min > 1h 20min
61s < 1min 2s
2doby > 14h 62h
35 4 35
w jednym jest błąd
i to w nie jednym
Dziękuję za pomoc
4999 metrów
błąd jest 2h > 7100s
2009-09-06T15:51:52+02:00
A)84cm<9dm
3m > 3040mm < 4cm
5km > 4999m
9001m> 9km
2km > 99 009cm

b)13dm 6cm < 2m
45cm =4dm 5cm
365mm <37cm
999m <1km
8cm 5mm >80mm

c)65s >1min
4min <250s
320min> 5h
3600s = 1h

d)2kwadranse = 30min
7min 10s >410s
85min> 1h 20min
61s <1min 2s
2doby 14h =62h



2h 7100s
11 4 11