Odpowiedzi

2009-12-10T15:52:57+01:00
Nasze naturalne biopola są niszczone przede wszystkim przez urządzenia, które już wymienialiśmy: powietrzne linie przesyłowe prądu wysokiego napięcia, łączność radiową, radiolokację. W mieszkaniach dołączą do tego komputery, kuchenki mikrofalowe i inne urządzenia elektryczne.

Wszystkie te urządzenia są źródłem pola w postaci fali elektromagnetycznej, która niesie energię. Energia pól niskich częstotliwości (do 100 kHz) powoduje tworzenie się i przepływ w ciele człowieka prądów elektrycznych, zaś energie wysokich częstotliwości (powyżej 3 MHz) wnikają do wnętrza ciała i mogą powodować uszkodzenia komórek. Szczególnie niebezpieczne są fale o częstotliwości 30-300 MHz penetrujące wnętrze organizmu wyjątkowo łatwo i powodujące zmiany czynności różnych narządów wewnętrznych.



Nałożyliśmy więc dodatkowy, ogromny „ciężar” na delikatny układ. Nie jest to dla nas obojętne. Zwróć uwagę, że sterowanie mózgu odbywa się niezwykle małymi natężeniami pól magnetycznych rzędu 10-9 gausa.

Powstawanie zmian na poziomie molekularnym zachodzi wolno, dlatego badanie ich natrafia na wiele problemów technicznych.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:52:59+01:00
A)grzeje
b)ładuje
c)wprawia w ruch windę
d)wytwarza strumień ciepłego powietrza
e)światło

1 5 1