Obraz w ramie kosztuje 270zł. Rama jest o 200zł droższa od obrazu. Ile kosztuje obraz??



Waza z warząchwią waży 900g Warząchew jest 3 razy lżejsza niż waza. O ile mniej od wazy waży warząchew??




Zadanie II(rysunek w załączniku)

Na podstawie informacji podanych pod rysunkiem oblicz, jakie długości mają odcinki oznaczone literami x i y a i b



BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA!!!!!!OCZYWIŚCIE BĘDZIE NAJ!:D

2

Odpowiedzi

2009-12-10T15:57:26+01:00
270-200=70zł obraz

900:3=300
900-300=600
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:58:25+01:00
Obraz w ramie kosztuje 270zł. Rama jest o 200zł droższa od obrazu. Ile kosztuje obraz??

270-200=70 zł
Odp. Obraz kosztuje 7zł

Waza z warząchwią waży 900g Warząchew jest 3 razy lżejsza niż waza. O ile mniej od wazy waży warząchew??
x-warząchwia
3x+x = 900
4x=900 / :4
x=225
900 - 225 =675g
Odp. warząchwia waży mniej od wazonu o 675 g
2 1 2