Odpowiedzi

2009-12-10T15:58:01+01:00
Opowieść wigilijna
Oliver Twist
Klub Pickwicka
David Copperfield
Mała Dorrit
2009-12-10T15:59:25+01:00
Najważniejsze utwory Charlsa Dickensa:
-Opowieść wigilijna
-Klub Pickwicka
-Oliver Twist
-Mała Dorrit
-Barnaba Rudge
-Wielkie nadzieje
-Marcin Chuzzlewit
-David Copperfield

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:01:49+01:00
-Klub Pickwicka
-Oliver Twist
-Nicholas Nickleby
-David Copperfield
-Mała Dorrit
-Magazyn osobliwości
-Barnaba Rudge
-Marcin Chuzzlewit
-Opowieść o dwóch miastach
-Wielkie nadzieje
-Nasz wspólny przyjaciel
-cykl Opowieści wigilijnych
-Opowieść wigilijna
-Dzwony
-Świerszcz za kominem