Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T15:59:41+01:00
Światło jest ważne ponieważ umożliwia roślinom wodnym przeprowadzenie procesu fotosyntezy. Wpływa też na zasięg występowania roślin w morzu, jeziorze czy rzece, tworzą się strefy roślinności
2009-12-10T16:00:23+01:00
Jest to światło, ponieważ ono umożliwia w wodzie proces fotosyntezy i dzięki niemu żyje tam więcej oraganizmów np. roślin i zwierząt. Właśnie dlatego w głębinach nie ma dużo roślin i organizmów.