Odpowiedzi

2009-12-10T15:59:04+01:00
Dla mnie święta to pare dni,gdzie spotkam się z dalszą rodziną, podziele się opłatkiem i złoże życzenia
2009-12-10T15:59:15+01:00
E spotkaniem sie z rodziną i rozdawaniu sobie prezentów.
Najlepsza Odpowiedź!
  • fhm
  • Początkujący
2009-12-10T16:04:54+01:00
Święta jest to magiczny czas, kiedy nie ma miejsca na złości i kłótnie, a spotkania z rodziną zapadają na długo w pamięć. Myśląc o świętach, wyobraźnia rysuje mi przed oczami wszystkich moich najbliższych, na których spoczywa dobre słowo i rodzinne ciepło. Wtedy jest naprawdę dobra okazja do wspólnych wspomnień i wspólnego śmiechu, który wszystkich ze sobą zbliża. Święta więc są dla mnie czymś, co przykrywa dobrocią wszystkie nieprzyjemności i pokazuje, jak ważni są dla nas najbliżsi, bo bez nich trudno o prawdziwe szczęście.
1 5 1