Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:00:26+01:00
L.p.

M. przyjaciel
D. przyjaciela
C. przyjacielowi
B. przyjaciel
N. z przyjacielem
Ms. o przyjacielu
W. przyjacielu!

l.m.

M. przyjaciele
B. przyjaciół
C. przyjaciołom
B. przyjaciele
N. z przyjaciółmi
Ms. o przyjaciołach
W. przyjaciele! ;)
1 5 1
2009-12-10T16:00:54+01:00
LP LM

M przyjaciel przyjaciele
D przyjaciela przyjaciół
C przyjacielowi przyjacielom
B przyjaciela przyjaciół
N przyjacielem przyjaciółmi
MS przyjacielu przyjacielach
W przyjaciel! przyjaciele!
1 5 1
2009-12-10T16:01:30+01:00
L.poj
Przyjaciel:
M.Przyjaciel
D.przyjacielowi
C.przyjacielowi
B.przyjaciel
N.Z przyjacielem
Msc.o przyjacielu
L.mn
M.przyjaciele
D.przyjacieli
C.przyjacieli
B.przyjaciele
N.z przyjaciółmi
Msc.o przyjaciołach
1 5 1