Wymień 10 rodzajów płazów. To tematu lekcji Poznajemy różnych mieszkańców jezior. Mogą to być płazy lądowe lub wodne takie jak żaby... Proszę zrobić to w 20 minut bo teraz odrabian zadanie z polaka i jak zrobie to chciałabym zrobić z przyrki :P Daję 10 punktów :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:07:58+01:00
Traszka zwyczajna,traszka górska,traszka karpacka, salamandra plamista, żaba zielona, żaba śmieszka, żaba wodna, kumak nizinny, kumak górski,ropucha zielona, ropucha szara, rzekotka drzewna, żaba moczarowa, żaba trawna,żaba jeziorkowa...
Mam nadzieje że pomogłam. ; )
9 3 9
2009-12-10T16:34:04+01:00
Ropucha szara
Ropucha aga
Kumaki
Płazy beznogie Płazy bezogonowe
Rzekotka zielona
Płazy ogoniaste
SALAMANDRA PLAMISTA
ŻABA TRAWNA


TRASZKA ZWYCZAJNA
7 4 7
2009-12-10T20:55:10+01:00
Kumak dalekowschodni
diabeł błotny
żaba trawna
traszka zwyczjna
salamandra plamista
ropucha szara
grzebiuszka ziemna
rzekotka drzewna
marszczelec pierścieniowy
ambystoma tygrysia
5 3 5