Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:05:09+01:00
Łap, może sie przyda ;)

1.Rozwiązuj wszystkie zadania domowe!
2.Ucz się!
3.Bądź miły dla innych.
4.Bądź uczynny i życzliwy dla innych.
5.Ładnie zwracaj się do nauczycieli.
6.Nie skarż.
7.Nie przechwalaj się.
8.Nie bij nikogo.
9.Nikogo nie przezywaj.
10.Bądź aktywny w lekcji.
2 5 2
2009-12-10T16:05:17+01:00
-odrabianie lekcji
-systematyczna nauka
-wyposazony piórnik
-wypełnione ćwiczenia
-notatki z każdej lekcji w zeszycie

;)