Prosze o pomoc ;)
Przetłumacz zdania na jezyk angielski:
1. Po południu siedziałam przed komputerem .
2. Pomagałam mamie upiec ciasto .
Powymyślajcie co można robic w ciagu dnia i napiscie po angielsku i po polsku ;)
Z góry dzieki ;)
Pozdrawiam ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:08:49+01:00
1. I sat by the computer in the afternoon.
2. I helped my mum to bake a cake.
3. I did my homework.
4. I listened the radio.
5. I met my friends in the cinema.
6. I danced in the club.
7. I cooked the dinner.
8. I brushed my teeth.
9. I tidyed my room.
10. I read the book.
2009-12-10T16:08:38+01:00
1.I sat after afternoon (south) before computer
2.I helped to bake paste mum



Hmmm...;)
np.

-Pomagałam mamie posprzątać dom.
I helped to clean house mum .

-Bawiłam się z młodszym rodzeństwem.
I played with junior (youngest) sibling.

Nie wiem coś takiegoOoo...:D