Odpowiedzi

2009-12-10T16:08:55+01:00
Trzeba chodzic do koscioła zeby dostac sie do nieba.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:12:34+01:00
Ofiara myszy sw jest dziełem Bożym i posiada wartośc nieskończoną .
We mszy św oddajemy Panu Bogu największą częsc i dziękczynienie za odebranie łaski przez mszę sw wyjednywamy ludziom pokuj.
Wartośc każdej ofiary jest tym większa niż cenniejszy dar.
Nic nie stracisz jeżeli pujdziesz do kościoła a nawet zyskasz dobrąopinie.
2009-12-10T16:13:40+01:00
Jeśli będziesz chodzić do kościoła to pójdziesz do nieba, Bóg będzie zadowolony z ciebie .