Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:08:41+01:00
Chrząsz - mianownik, l.poj, r.m
trzcinie - celownik, l.poj, r.ż
gąszczu - miejscownik, l.poj, r.m
łąki - dopełniacz, l.poj, r.ż lub mianownik l.mn, r.ż (zależy w jakim kontekście zdania)
lasy - mianownik, l.mn, l.m
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T16:16:37+01:00
Chrząszcz - Mianownik, l.pojedyncza, rodzaj męski
trzcinie - (przypadka nie jestem pewna będzie celownik lub miejscownik), l. pojedyncza, r. żeński
gąszczu - Miejscownik, l. pojedyncza , rodzaj męski
łąki - Mianownik, l. mnoga, rodzaj niemęskoosobowy,
lasy - Mianownik, l. mnoga, (Tu rodzaj niemęskoosobowy, ale też nie jestem pewna)
2 2 2