Proszę o przetłumaczenie zdań w 1 i 2 okresie warunkowym z will i would: 1.Gdybym miał mapę,nie zgubił bym się .
2.Gdybym dostał jakieś pieniądze
na swoje urodziny ,kupił bym skuter.
3.Gdybym spotkał marka
poprosiłbym go żeby zadzwonił do ciebie.
4.Gdyby była ładna pogoda my nie zostalibyśmy w domu.
5.Gdyby mój brat pomógł mi pomalować pokój ,ja miał bym więcej czasu !!!!!!!!!!!!!!Tylko ma być dobrze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:26:41+01:00
1.Gdybym miał mapę,nie zgubił bym się .
→If i had a map, i wouldn't get lost.
2.Gdybym dostał jakieś pieniądze na swoje urodziny ,kupił bym skuter.
→ If i got some money for my birthday, I would buy a scooter.
3.Gdybym spotkał marka poprosiłbym go żeby zadzwonił do ciebie.
→ If met Mark, i would ask him to phone me.
4.Gdyby była ładna pogoda my nie zostalibyśmy w domu.
→ If the weather is nice, we won't be at home.
5.Gdyby mój brat pomógł mi pomalować pokój ,ja miał bym więcej czasu
→ If my brother helped me in painting the room, I would have more time.
2009-12-10T16:26:21+01:00
If I had map I wouldnt get lost
2.If . I get some money for my birthday, I would buy scooter.
3. i dont know żeby było z "ŻE" ;P
4.If there was a fine weather we wouldn stay at home.
5.. If my brother helped me to paint the room, I had in order to more time


NIE WIEM CZY CAŁKIEM DOBRZE :P