Odpowiedzi

2009-12-10T16:11:01+01:00
A) rolnictwo (wieś) - wzrost pańszczyzny.

b) rzemiosło (miasta) - sprowadzanie prodóktów z za granicy.

... ; )
59 4 59
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:15:04+01:00
A) rolnictwo(wieś)- głód ponieważ chłopi mieli mniej czasu na uprawę własnych pól, a więcej musieli pracować na polu szlachty czyli wzrost pańszczyzny

b) rzemiosło(miasto) - mieszczanie sprowadzali towary z innych państw , a ubogie społeczeństwo chłopi nie mieli pieniędzy na zakup towaru.
85 4 85