Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T16:05:09+02:00
Zaczekaj chwile
( pan ) niech pan zaczeka chwile

proszę, posłuchaj mnie
( pani )niech pani mnie wysłucha

spróbujcie mnie zrozumieć
(państwo)spróbujcie państwo mnie zrozumieć
14 4 14
2009-09-06T16:05:57+02:00
Niech Pan chwilę zaczeka.

[Proszę] Niech Pani mnie posłucha.

Niech Państwo spróbują mnie zrozumieć (Spróbujcie państwo mnie zrozumieć)
4 3 4
2009-09-06T16:11:00+02:00
Niech Pan chwilę zaczeka !
Proszę , niech Pan mnie posłucha !
Niech Państwo spróbują mnie zrozumieć !
3 3 3