Odpowiedzi

2009-12-11T10:47:44+01:00
Wykonaj mnożenie i zredukuj:
a) (3x-2)(4x+5)=12x²+15x-8x-10=12x²+7x-10
b) (-2x+4)(6x-8)=-12x²+16x-12x-32=-12x²+4x-32
c) (-6x-9)(2x+3)=-12x²-18x-18x-27=-12x²-36x-27
d) (x-7)(-x-5) =-x²-5x+7x+35=-x²+2x+35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:10:14+01:00
A) (3x-2)(4x+5)
12x²+15x-8x-10=12x²+7x-10
b) (-2x+4)(6x-8)
-12x²+16x+24x-32=-12x²+40x-32
c) (-6x-9)(2x+3)
-12x²-18x-19x-27=-12x²-37x-27
d) (x-7)(-x-5)=
-x²-5x+7x+35=x²+2x+35