Odpowiedzi

2009-12-10T16:15:33+01:00
Artysta to człowiek który posiada w jakiejś kategorii talent,wykonuje to (perfekcyjnie),nadaje swoim pracom,wynalazkom niepowtarzalny charakter.Dzięki temu dzieła wybitnych artystów rozpoznawane są bez potrzeby oglądania ich sygnatur.

Artysta może działać w jednej lub kilku dziedzinach np:

malarstwo
rzeźba
teatr
fotografia
grafika
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:18:48+01:00
Moim zdaniem artystę wyróżnia pasja z którą wiąże się praca jaką wykonuje. Artysta ma specyficzne podejście do lubi i całego świata. Ma swoje zdanie na każdy temat. Artysta nadaje swoim pracom to coś.

Talent - to wrodzony dar do wykonywania różnych, najróżniejszych rzeczy ! np. do śpiewania, tańczenia. Bo pewne osoby mogą także wyćwiczyć pewne rzeczy ale to już nie jest talent ! - Niestety !

Geniusz to taka osoba która jest inteligentna ma ona właśnie talent jak juz wyzej pisałam ! Taki geniusz bez nauki umie ! Nie mylić geniusza z kujonem.!
9 4 9
2009-12-10T17:48:53+01:00
Moim zdaniem artystę spośród innych ludzi wyróżniać może go jego cierpliwość i opanowanie.Artysta z reguły jest człowiekiem cierpliwym i spokojnym.

Talent-jest to dar,który pozwala rozwijać nam nasze umiejętności.
1 5 1