W hurtowni były 4 tony mąki.Mąkę rozwieziono do trzech supermarketów.pierwszy otrzymał jedną całą i trzy piąte ton mąki , drugi jedną całą i jedną czwartąton , a trzci jedną drugą ton.Ile ton mąki zostało w hurtowni?



Z DZIAŁANIAMI :)

3

Odpowiedzi

2009-12-10T16:23:42+01:00

1 3/5t + 1 1/4t + 1/2t = 1 12/20t + 1 5/20t + 10/20t = 2 27/20t = 3 7/20t
4t - 3 7/20t = 3 20/20t - 3 7/20t = 13/20t
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:25:24+01:00
1⅗+1¼+½=3 i 7/20
4-3i 7/20=13/20

Te ukosniki to zamiast ułamków
30 4 30
2009-12-10T16:29:01+01:00
Dane:
4tony - mąki w hurtowni

1 super market-1cala i trzy piąte ton mąki ( napisz w ułamku):)
2 super market - 1cala i jedną czwartą ton maki (tez napisz w ułamku)
3 super market - jedna druga ton mąki

jedna cala i trzy piate tony = 1cała i szesc dziesiatych= 1,6tony
jedna cala i jedna czwarta = jedna cala i 25 setnych=1,25tony
jedna druga = piec dziesiatych= 0,5 tony

1,6+1,25+0.5=3,35 ton

1,6
1,25
+ 0,5
_____
3,35

4tony - 3,35tony = 0,65 tony


Pomogłem?? Też się ciesze:)

20 3 20
to jest złe rozwiązanie , tylko mówię nie wyzywam
no to żle też nie wyzywam ale żle
:(((((((((((((((((
za dużo myślisz człowieku  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!