Odpowiedzi

2009-12-10T16:16:26+01:00
Będziemy o nią dbać tak jak byśmy chcieli byśmy dbali o nas. Chyba nikt nie chce mieszkać w brudnym domu. Każdy chce mieć czysto np. na swoim stanowisku pracy. Tak też powinniśmy dbać o Ziemię.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:15:59+01:00
Ziemia bedzie domem jeżeli:
nie będzie tyle przemocy
nie będzie tylu głodujących ludzi
nie będzie tylu zabijanych i głodujących zwierząt
nei będzie wojen