Odpowiedzi

2009-12-10T16:37:31+01:00
Mój dom był by piękny ! Bez pięter ale z poddaszem. Miał by duże pokoje z wielkimi oknami które by wyglądały na nasz piękny świat.
Duży salon posiadał by duży telewizor a na podłodze poduszki ! Dalej nie wiem ale napisz coś w tym stylu
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:40:19+01:00
Moj wymarzony dom nie musi byc duzy, wazne aby bylo w nim cieplo i milosc. Moze to byc willa, ale czy bedzie nam tam dobrze ??? Nie ważne SA rozmiary. Najważniejsze jest to, aby być w nim z bliskimi.
Czasami myślę sobie, ze Ci politycy albo aktorzy, moze maja piękne domy, ale chyba nie sa szczęśliwi.
Gdybym mogla , to bym mieszkala w skromnym domku na wsi, z ładnym ogródkiem . Byłby tam pies, ktory bylby moim najlepszym przyjacielem. Mialabym pokoj na poddaszu, sciany mialyby kolor pastelowy seledyn. Salon mialby cieple kolory takie jak zolc albo pomarancz. W kuchni bylby nieduzy obraz, wiszacy na scianie nad stolem. W ogrodzie bylyby piekne czerwone, pnace sie roze.
A kazdy, kto by przyszedl do nas czulby sie jak we wlasnym domu .


albo....




Dom moich marzeń ma żółte ściany, niebieski dach, dwa okna, mały balkonik.

Są tam 2 pokoje, kuchnia i łazienka oraz sypialnia.

W jednym pokoju jest biuro z brązowymi meblami – szafka, dwie półki, trzy szafki. Ma turkusowe ściany i kafle na podłodze. Koło szafy jest biurko z komputerem.

Drugi pokój jest pokojem GOŚCINNYM. Są tam, żółte ściany, drewniana podłoga, niebieskie meble: dwie małe szafki, biurko, trzy półki, telewizor-plazma.

W SYPIALNI są różowe ściany, łóżko z baldachimem, jasno-brązowe meble, telewizor-plazma, stojak na płyty i mały balkon z markizą.

W kuchni jest kominek, lodówka, zlew, zmywarka, toster, mikrofala, duży stół, 3 blaty, na podłodze kafle.

W łazience są kafle, biało-turkusowe ściany, duża wanna, prysznic i lustro.

Mam nadzieję że w przyszłości zbuduję TAKI DOM!!!



6 4 6
2009-12-10T17:33:30+01:00
Mój wymarzony dom w przyszłości będzie przede wszystkim duży. Kilku piętrowy. Będą ładne pokoje i kolorowe ściany. Będzie o wysokości kilkunastu metrów, gdyż będzie kilku piętrowy. Goście którzy do mnie przyjdą będą siedzieli w salonie składającym się z telewizora, szklanego stołu i pięknej sofy. Okna będą białe. Nie drewniane!No to już chyba tylko o moim wymarzonym domu.
2 5 2