Odpowiedzi

2009-12-10T16:30:27+01:00
Mam odpowiedzi które podał mi sam katecheta ;p

to odp. na wszystkie 3 pytania

Pierwsi wyznawcy Pana Jezusa trwali w nauce apostołów, tworzyli wspólnotę, gromadzili się na mszy świętej, oraz wspólnie się modlili. Ja i moja rodzina zachowujemy przykazania i poznajemy
Słowo Boże. Czynnie uczestniczymy w życiu kościoła. Dorocznie bierzemy udział w Eucharystii. Codziennie się modlimy.



tak mam w ćwiczeniach xp PS: moim katecheta jest proboszcz
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:54:33+01:00
Kto trwał w nauce?
mówił mi to pytanie mój katacheta
8 2 8