Połącz wyrazy z lewej i prawej kolumny tak aby powstały wyrażenia stanowiące całość znaczeniową

zwrot literacka
punkt pośrednia
wątek przemyślna
charakterystyka pierwszoosobowa
świat akcji
fikcja kulminacyjny
idea główny
kompozycja przedstawiony
narracja realistyczny
opis utworu

2

Odpowiedzi

2009-12-10T16:25:06+01:00
Punkt kulminacyjny
wątek główny
charakterystyka pośrednia
świat przedstawiony
fikcja literacka
kompozycja utworu
narracja pierwszoosobowa
zwrot akcji
realistyczny opis
idea przemyślna

25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:29:45+01:00
Zwrot akcji
punkt kulminacyjny
wątek główny
charakterystyka pośrednia
świat przedstawiony
fikcja literacka
idea przemyslna
kompozycja utworu
narracja pierwszoosobowa
opis realistyczny
60 4 60