Odpowiedzi

2009-12-10T16:18:32+01:00
Miłość nie zawsze jest większa od wiary...
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T16:19:42+01:00
Ponieważ wiara i nadzieja nie może istanieć bez miłości.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T16:20:43+01:00
Miłosć jets to takie uczucie ktore przyciaga jednego czlowwieka do drugiego,nie z musu ale z serca. Nawet jesli bysmy nie chcieli nie umiemy to jest silniejsze od nas.Dlatego mowi sie ze zakochani nie postepuja z rozumem ale kiruja sie tym co podpowiada im serce.Wiare i nadzieja bardzo łatwo zlamac zniszczyc