Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:05:21+01:00
Trójkąt ma 1 kąt prosty (90st.) i 2 kąty po 45 st - bo jest równoramienny. Przy kącie 45st trójkąta leży kąt 45st należący do równoległoboku (razem tworzą kąt prosty 90st). Naprzeciwko kąta 45st równoległoboku leży również kąt 45 st , pozostałe dwa kąty równoległoboku mają po 135st

A więc wewnątrz równoległoboku są dwa kąty po 45 st i dwa kąty po 135st ;)
2009-12-10T17:51:10+01:00
Moim zdaniem tozwartość boku wynosi 60 ostopni