Przyporządkuj nazwiska astronomów do podanych dokonań

Aleksander Wolszczan, Edwin Hubble, Edmund Halley, Bohdan Paczyński

Odkrył że wszechświat się rozszerza
Odkrył planety znajdujące się poza Układem Słonecznym
Opracował metodę pozwalającą odkrywa planety w wszechświecie
Odkrył że jedna z komet pojawia się w układzie słonecznym regularnie co 76 lat

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:20:51+01:00
Edwin Hubble Odkrył że wszechświat się rozszerza
Edmund Halley Odkrył że jedna z komet pojawia się w układzie słonecznym regularnie co 76 lat
Bohdan Paczyński Opracował metodę pozwalającą odkrywa planety w wszechświecie
Aleksander Wolszczan Odkrył planety znajdujące się poza Układem Słonecznym

nie jestem pewna ale chyba tak

5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T16:22:51+01:00
Aleksander Wolszczan - Odkrył planety znajdujące się poza Układem Słonecznym

Edwin Hubble - Odkrył że wszechświat się rozszerza

Edmund Halley - Odkrył że jedna z komet pojawia się w układzie słonecznym regularnie co 76 lat

Bohdan Paczyński - Opracował metodę pozwalającą odkrywa planety w wszechświecie
5 5 5
2009-12-10T16:23:06+01:00
Edwin Hubbe- odkrył, że wszechświat sie rozszerza.
Aleksander Wolszczan- odkrył planety znajdujące sie poza Układem Słonecznym.
Bohdan Paczyński- opracował matodę pozwalającą odkrywać planety we wrzechświecie.
Edmund Halley- odkrył, że jedna z komet pojawia sie w układzie słonecznym regularnie co 76lat:)
3 5 3