Odpowiedzi

2009-12-10T16:25:41+01:00
V=s/t
s1=V1*t1=80km/h*2h=160km
s2=V2*t2=60km/h*1h=60km
V=(s1+s2)/(t1+t2)=(160km+60km)/(2h+1h)=73,3km/h
2009-12-10T16:25:45+01:00
2*80km= 160 km
1*60km=60km
160km+60km=220km
220km/3=73,3km/h
Odp.Średnia prędkość samochodu wynosi 73,3km/h.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:25:59+01:00
80 km\h x 2 = 160 km\h
160 km\h + 60 km\h = 220 km\h
220 km\h : 3 = 73 (3)
Odp. Srednia prędkość to 73,3 km \ h