Opisz zwierze. Aby uniknąć powtórzeń zastosuj zaimki i synonimy.

*Świnka morska nazywa się Ofelia.
*Świnka morska ma 2 lata.
*Świnka morska ma lśniące futerko o kolorze brązowa-biało-czarnym.
*Sierść świnki morskiej jest niezbyt długa
*Rozetki na futerku nadają świecące figlarny wygląd.
*Świnka morska jest przyjacielem i ma łagodne uosobienie
*Świnka morska reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i krok opiekuna
* Świnka morska lubi być głaskana i noszona na rękach
* Świnka morska jest bardzo łakoma- najchętniej zjada świeżą trawę
*Świnka morka musi ścierać sobie zęby o kawałek suchego chleba.
*Świnka morska czasem chałasuje nocą, uderzając suchym chlebem o ściankę akwarium
*Świnka morska potrafi się szybko poruszać, ale nie jest zbyt zwinna.
* Ze świnką morską można nie tylko nawiązać kontakt, ale także się zaprzyjaźnić.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:19:22+01:00
Świnka morska nazywa się Ofelia i ma 2 lata. Zwierzę ma lśniące futerko, które jest brązowo-czarno-białe. Jej sierść jest krótka, a rozterki na futerku nadają świecące figlarny wygląd. Świnka morska jest przyjacielem, reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i krok opiekuna, a także posiada łagodne uosobienie. Lubi być głaskana i noszona na rękach. Jest bardzo łakoma, uwielbia świeżą trawę. Musi ścierać zęby o kawałek suchego chleba, którym uderza w nocy o ścianę akwarium, hałasując w ten sposób. Zwierze nie jest bardzo zwinne, ale potrafi się szybko poruszać. Z tym zwierzakiem można nawiązać kontakt i się zaprzyjaźnić.
2009-12-10T16:20:40+01:00
Mały kotek nazywa się Nemezja ma czrną sierćś i brązowy ogon.
Jest bardzo wysportowana,lubiu gry i zabawy z psami.Nemezia ma 4 lata jest bardzo radosnym kotkiem.....
2009-12-10T16:23:49+01:00
Świnka morska nazywa się Ofelia.
Ofelia ma 2 lata.
Świnka morska ma lśniące futerko o kolorze brązowa-biało-czarnym.
Sierść świnki morskiej jest niezbyt długa
Rozetki na futerku nadają świecące figlarny wygląd.
Ofelia jest przyjacielem i ma łagodne uosobienie
Świnka reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i krok opiekuna

Świnka morska lubi być głaskana i noszona na rękach
Świnka morska jest bardzo łakoma- najchętniej zjada świeżą trawę
mOJA ŚWINKA musi ścierać sobie zęby o kawałek suchego chleba.
Świnka czasem chałasuje nocą, uderzając suchym chlebem o ściankę akwarium
Z MOIM PUPILEM można nie tylko nawiązać kontakt, ale także się zaprzyjaźnić.