Potrzebne na jutro

Przetłumacz na j.angielski

Mój przyjaciel zamierza urzadzic przyjęcie w weekend
Zamierzam kupić nowy aparat fotograficzny
Moi rodzice zamierzają jechać do Hiszpani w wakacje
Mój nauczyciel j.angielskiego zamierza zadać nam dużo pracy domowej
Mój tat zamierza sprzedać nasz samochód

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:22:36+01:00
Mój przyjaciel zamierza urzadzic przyjęcie w weekend - My friend is going to have a party at the weekend
Zamierzam kupić nowy aparat fotograficzny - I'm going to buy a new camera.
Moi rodzice
zamierzają jechać do Hiszpani w wakacje - my parents are going to go to Spain

Mój nauczyciel j.angielskiego zamierza zadać nam dużo pracy
domowej My english teacher is going to give us many homework
Mój tat zamierza sprzedać nasz samochód my dad is going to sell our car.


100% dobrze
2009-12-10T16:22:53+01:00
My friend is going to make party at weekend.
I'm going to buy new fotographic machine.
My parents are going to go to Spain at holiday.
My english teacher is going to give us a lot of homework.
My dad is going to sell our car.