Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:31:00+01:00
Panie dyrektorze mamy do pana wielka prośbę, żeby zorganizował nam pan wycieczka do Puszczy Białowieskiej. Chcieli byśmy tam pojechać ponieważ jest tam bardzo ciekawie. dzięki tej wycieczce możemy się bardzo dużo nauczyć i poznać dużo ciekawych rzeczy.
2009-12-10T16:31:35+01:00
Witam!
W imieniu klasy ... bardzo prosimy o zorganizowanie wycieczki do Puszczy Białowieskiej . Z góry bardzo dziękuje .
Z poważaniem klasa ....