Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:32:39+01:00
A = 10m długość rowu
b = 5m szerokość rowu
h = 10mm = 0,1 m -wysokość wody

V = a*b*h
V = 10m *5m *0,01 m =0, 5 m³ wody
1m³ = 1000 dm³ = 1000 l

V = 0,5 m³ =0, 5*1000 = 500 dm³ = 500l

500l :12l/1 wiadro =41,7 ≈ 42 wiadra wody



17 4 17
2009-12-10T16:35:06+01:00
5000mm x 10000 mm = 50000000mm kwadratowych
50000000mm kwadratowych x 10mm = 500000000mm sześciennych = 500000cm sześciennych = 500dm sześciennych = 500l
500l : 12 = 41,66

Potrzeba 42 wiaderka
5 4 5