Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:28:24+01:00
A) r=2 cm
P = pi * r^2 P= pi * 4cm^2

b) r=10 dm
P = pi * r^2 P= pi * 100cm^2

c) r=5m
P = pi * r^2 P= pi * 25m^2

d) r=40 cm
P = pi * r^2 P= pi * 1600cm^2

e) r=0,1 dm = 10cm
P = pi * r^2 P= pi * 100cm^2

f) r=1/5 m
P = pi * r^2 P= pi * 1/25m^2
14 4 14
2009-12-10T16:29:15+01:00
A)II4 cm
b)II100 dm
c)II25m
d)II1600cm
e)II0,01dm
f)II0,4 m

II-to jest pi


4 2 4
2009-12-10T16:29:36+01:00
P= π × r²
a)p= π × 2²= 4π
b)p=100π
c)p=25π
d)p=1600π
e)p=0.01 π
f)p= 1/25 π

4 4 4