Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:33:53+01:00
Wisława szymborska wymyśla
wierszyki.dla tych małych duzych średznich i dla dzieci
każdy się razduje gdy ktos wiersz jej komponuje...
.hehe.. ;p
1 5 1
2009-12-10T16:49:28+01:00
Wisława Szymborska Kto ją zna chyba każdy z nas
Jej wiersze są jak wiosenny kwiat
O,tak, o tak

Piszę pięknie tak przepięknie, że porostu jest przepięknie
Tak wspaniale tak cudownie, że robi się cudownie
O, tak, o tak
Jest najlepsza, najśmieszniejsza i w ogóle zawsze natchnieniem zajęta.
Jej pisanie, jej wymyślanie to dla nas dobre opowiadanie
O, tak o tak