Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:27:47+01:00
1. co do tego to nie wiem w jakiej miejscowości mieszkasz więc podaje przykład muzeum:

Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "Guido"
Zabrze
ul. 3 Maja 91

2.

M. muzeum
D. muzea
C. muzeu
B. muzeum
N.muzeem
Msc. muzeum
W. muzeum

M. muzea
D. muzeów
C. muzeom
B. muzea
N. muzeami
Msc. muzeach
W. muzea !
2009-12-10T16:29:59+01:00
Muzeum Śląskie
40-005 Katowice
al. W. Korfantego 3

Wydaje mi się, że muzeum w każdym przypadku ma formę mianownika. Nie bardzo wiem co znaczy odmiana przez liczby.
2009-12-10T16:37:01+01:00
Muzeum Górnośląskie w Bytomiu Plac Jana III SOBIESKIEGO 2 41-902 Bytom.
L.P. L.M
M. muzeum muzea
D. muzeum muzeów
C. muzeum muzeom
B. muzeum muzeów
N. muzeum muzeami
Mie. muzeum muzeach
W. muzeum muzea