Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:43:54+02:00
Wierze w | | |
jednego Boga Ojca
Wszechmogącego
Stworzyciela nieba
i ziemi , wszystkich
rzeczy widzialnych
i niewidzialnych
i w jednego Pana
Jezusa Chrystusa
Syna Bożego
Jednorodzonego
Wierzę w Ducha
Świętego Pana
i Ożywiciela .
Wierzę w jeden
święty powszechny
i apostolski Kościół


Wyznaję
jeden chrzest
na odpuszczenie
grzechów


Oczekuje
wskrzeszenia
umarłych
i życia wiecznego
w przyszłym świecie
7 3 7
2010-04-15T17:20:57+02:00
Wierze w | | |
jednego Boga Ojca
Wszechmogącego
Stworzyciela nieba
i ziemi , wszystkich
rzeczy widzialnych
i niewidzialnych
i w jednego Pana
Jezusa Chrystusa
Syna Bożego
Jednorodzonego
Wierzę w Ducha
Świętego Pana
i Ożywiciela .
Wierzę w jeden
święty powszechny
i apostolski Kościół


Wyznaję
jeden chrzest
na odpuszczenie
grzechów


Oczekuje
wskrzeszenia
umarłych
i życia wiecznego
w przyszłym świecie
9 3 9