Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:34:43+01:00
Mine- moje
yours-twoje
his-jego
hers-jej
ours-nasze
theirs-ich
their-ich
your-twoje/wasze
our-nasze
her-jej
turn left/right- skręcić w lewo/prawo
go along the road- iść wzdłuż drogi
cross the road- przeciąć droge (przejść przez drogę)
go straight on-iść prosto
walk to the end of the road-iść do końca drogi
take the second road on the right -skręcić w drugą drogę po prawej stronie
1 5 1
2009-12-10T16:37:49+01:00
Mine moje
yours twoje
his jego
hers jej
ours nasze
theirs ich
their ich
your wasze
our nasz
her jej
turn left/right obróć się w lewo/prawo
go along the road idź ulicą
cross the road przejdź na druga stronę
go straight on idź prosto
walk to the end of the road idź do końca ulicy
take the second road on the right idź drugą ulicą po prawej
2009-12-10T16:49:52+01:00
Mój
yours
jego
niej
nasze
theirs
ich
twój
nasz
ona
skręcić w lewo / w prawo
iść wzdłuż drogi
drogi krzyżowej
iść prosto
spacerem do końca drogi
skręcić w drugą drogę w prawo