To zadanie na technikę ale nie ma w kategoriach :P

muszę wykonać rysunek poglądowy swojego pokoju (albo jakiegokolwiek) i ustawić meble jak najbardziej funkcjonalnie i wygodnie.
jakieś wskazówki?
a może ktoś mi narysuje w paincie gdzie które meble powinny stać :) wtedy uznam za najlepszą!

3

Odpowiedzi

2009-12-10T16:35:39+01:00
Moim zdaniem powinny byc meble ktore sa duze a zarazem ładne maja jakies fajne szklane szyby i cos zamknietego aby wlozyc tak cos czego nie potrzebujemy.Skladane lozko ,zeby nie zajmowało duzo miejsca.I jakos je ustawic a by bylo duzo przestrzeni bez zadnego stolu na sroku ani nic w tym stylu.
2009-12-10T16:35:36+01:00
Musisz na wszystko patrzeć od góry..xD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:45:15+01:00
Nie narysuje ci bo nie mam ksero :(
ale pamiętaj o tym żeby
- było sporo nie zapełnionej przestrzeni
- narysować okno i drzwi xd(kiedyś zapomniałam)
-wszystko było w tej samej skali
-umieść tylko najważniejsze wyposażenie