Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:45:24+01:00
Tańsze loty do USA, dzięki podpisaniu umowy w sprawie „otwartego nieba”
wspieranie demokracji na całym świecie (jak wynika z rosnącego zapotrzebowania na monitorowanie wyborów przez UE
możliwość wyboru dostawcy energii elektrycznej i gazu przez gospodarstwa domowe w całej UE
promowanie zdrowych nawyków żywieniowych , dzięki reformom dotyczącym produkcji i wprowadzania do obrotu owoców i warzyw, które przyjęto we wrześniu br
Kolejny sukces związany jest z utworzeniem nowych miejsc pracy . W 2007 r. w Europie odnotowano spadek stopy bezrobocia, częściowo dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarki europejskiej oraz stabilności cen, jaką zapewniło silne euro
1 2 1
2009-12-10T17:46:38+01:00
Porażki :

Dostosowanie się do unii

Podrożenie produktów z Europy



Sukces

Możliwość wyjazdu do innych krajów bez paszportu

dotacje z Unii

zmiana waluty na Euro

możliwości obronne i pomoc
1 1 1