Odpowiedzi

2009-12-10T16:38:28+01:00
1. Jadłem dzisiaj zupę, która była bardzo słona.
2. Był dzisiaj pochmurny dzień, ale my graliśmy w piłkę.
3. Lubię oglądać wyjątkowe gatunki roślin.
4. Gram w gry komputerowe, które są odpowiednie do mojego wieku.
5. Moja szkoła jest bardzo starym budynkiem, dlatego fachowcy ją malują.
6. Lubię bawić się z bratem, ponieważ on jest miły.
7. Mój obiad w szkole był niesmaczny.
8. Woda w jeziorze jest ciepła, więc postanowiliśmy iść popływac.
9. Lubię oglądać ten serial, ponieważ jest ekscytujący.
10. Film na który poszliśmy wczoraj do kina był fantastyczny.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T16:52:33+01:00
1.Mama dokładnie (jak?) myje ( co robi?) swoje dziecko.
2.Tata czyści( co robi?) swoje czarne(jake?) buty.
3.Mama czesze(co robi?) swoje ładne(jakie?) włosy.
4.Moja siostara gatuje ( cop robi?) pyszny (jaki?) obiad.
5.Mój tata ma (co robi?) długie (jakie?) nogi.
6.Ola przyszła (co zrobiła) wesoła (jaka) do szkoły.
7.Kot miał brudne(jakie?) łapy.
8.Rower jest(co robi) ładny(jaki) i płyszczący (jaki).
9.Zadanie domowe jest (co robi) bardzo trudne(jakie).
10.Mała (jaka) mysza biega(co robi) po pokoju.
11.Lubie (co robie) oglądac kolorowe (jakie) filmy.


Myśle że pomogłam ;)