Odpowiedzi

2009-12-10T16:39:52+01:00
Dominat -forma rządów w starożytnym Rzymie od czasów Dioklecjana, opierająca się na absolutnej władzy cesarza.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:40:48+01:00
Dominat, to system stworzony w 284 roku n.e. przez cesarza Dioklecjana, monarchia absolutna, oparta na armii, biurokracji, kraj podzielony na 4 prefektury, 13 diecezjii i 100 prowincji, reforma wojska, podział wojska na stałe i rezerwowe, rozwój budownictwa.