Jakie są 2 inne nazwy na Anglię?
Dlaczego Washington ma w nazwie D.C ?
Jaka jest największa góra Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych?
Co to jest(było) Mayflower

Jak ktoś znajdzie wszystkie oprócz ostatniego nie dam jako błędnej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:41:09+01:00
A. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Wyspy Brytyjskie :)
b. D.C- District of Columbia ;d poniewaz jest czescia k0olumbii XD
c. W.B- ben nevis, Stany- Mount Logan vchyba ;d
d. był to statek kolonistow
2009-12-10T17:01:21+01:00
1 Wielka Brytania , Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytani

2Jest to skrót od Dystrykt Kolumbii. Te miasto stanowiło pierwotnie odrębną jednostkę samorządową znajdującą się na obszarze Terytorium Kolumbii, uchwała Kongresu zespoliła je z Terytorium,powołując do istnienia całość nazwaną Dystryktem Kolumbii

3 Wielka Brytania-Ben Nevis (1343 m n.p.m.) Stany ZJEDNOczone- Mount McKinley 6194 m n.p.m

4 niewiem