Zad. 1.
ObwÓd rÓwnOległObOku O bOkach długOści 7 cm i 15 cm jest rÓwny
a. 8,5 cm. b. 22 cm. c.105 cm. d.4,4dm


zad. 2.
ObwÓd rOmbu jest rÓwny 56 cm, a jegO pOle wynOsi 140 cm kwadratOwych.
Ile wynOsi wysOkOść tegO rOmbu.?



KONIECZNIE OBLICZENIA .!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:42:49+01:00
Zad. 1.
ObwÓd rÓwnOległObOku O bOkach długOści 7 cm i 15 cm jest rÓwny
a. 8,5 cm. b. 22 cm. c.105 cm. d.4,4dm

2*7+2*15=14+30 = 44cm=4,4dm D
zad. 2.
ObwÓd rOmbu jest rÓwny 56 cm, a jegO pOle wynOsi 140 cm kwadratOwych.
Ile wynOsi wysOkOść tegO rOmbu.?

a= 56:4
a=14

P=a*h
140=14*h
h=140:14
h=10cm
2009-12-10T16:44:23+01:00
Latwiej by bylo bez pokemonowego pisma. ;/

2 ray 7 + 2razy 15= 14+30=44 cm czyli 4,4 dm. odp. D

obwod =4 razy a
4 razy a=56
a=56:4=14
pole=ah
a=14
14 razy h= 140
h=140/14
h=10 cm