Odpowiedzi

2009-12-10T16:43:58+01:00
Mam nadzieję, że wiesz iż drzewa zamieniają CO2 na O2, a O2 czyli tlen. Lasy tropikalne są to największe tereny zieleni na naszej planecie i ich wycinanie moze spowodowac zmiejszenie produkcji O2... to chyba oczywiste:)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:48:28+01:00
Ma to bardzo zły wpływ na nasze środowisko ponieważ lasy tropikalne obecnie ulegają zagładzie.Wraz z lasami umierają także zwierzęta w nich mieszkające, które często też są pod ochroną bądź na wyginięciu. Nasze środowisko jest coraz bardziej zanieczyszczone, a wycinanie drzew jeszcze bardziej pogorsza nasza sytuację.
4 3 4